Tuesday, May 26, 2009

Akim AF7 - Bengang

Aku bosan dgn cinta mu ,
Aku rasa buang masa ,
Kau selalu mendustakan cinta ku ,
Aku fikir kau tak searus ,
Lebih baik ku beralih .
Biarkan diriku terus bersendiri ,

Ku tak sanggup ,
Engkau setia ,
Walau jasad dan juga nyawa ,
Sebagai tanda cinta kepada ku ,
Katamu .

Tak mungkin ku percaya ,
Kata kata yg penuh dusta ,
Hanyalah bibir berkata ,
yg memilukan ,
Menambah bengang rasa hampa ,
Terus tinggal diriku terasa .

Cukup berkali kau berkata ,
Jgn di ulang lg dusta ,
Jgn kau pujuk hati yg terluka ,
Tak mungkin akanku kmbali ,
Jika janji sekadar mimpi ,
Tak mungkin aku sggup bersama dgnmu .

Tak mungkin ku percaya ,
Kata kata yg penuh dusta ,
Hanyalah bibir berkata ,
Yg memilukan ,
Menambah bengang rasa hampa ,
Terus tinggal diriku .

Perit hatiku dserang pilu ,
Perit hatiku teringat jnjimu ,
ooooh caramu ,
Akan ku teruskan diriku oh tnpamu .

Tak mungkin ku percaya ,
Kata kata yg penuh dusta ,
Hanyalah bibir berkata ,
Yg memilukan ,
Menambah bengang rasa hampa ,
Terus tinggal diriku terasa , oooooooh .

1 comment:

  1. wa nak ajak lu lepak blog gua dgr cite gua plak..skunk musim bnyak cite ni..hehe

    ReplyDelete

Free HTML Counters
kaunter