Wednesday, April 1, 2009

Makanan di Dining memang sedap

HAri ni aku nak cerita kat korang tentang ape yang lelaki makan kat dining setiap hari.


jangan terkejut lak,ini dah memang realiti bkn nyer fantasi atau rekaan semata-mata.


sebenarnye sejak kebelakangan ni makanan diorg sedap2,lagi2 nasi Goreng USA,x tau r sbb ape,samaade diorang gune secret recipe haa yang ini kite tak tahu.da lame gak aku nk tau rahsia diowg ni,akhirnye terjawab gak. korg nak tau tak pe die

itu je yang aku nak tunjuk kat u all. sebenarnya makanan dining memang tak sedap pon.saje je wat ayat bebunga nk suruh korang baca,haha.ape pengajaran yang kite leh buat kat sini ialah check makanan anda sebelum membuat pembayaran,pastikan makanan anda tiada bende yang aneh,aku pon tak nk citer panjang korang pown tau beza kan daging dgn lipas kn..Klu ade wat le report kat pengurus Dining,tau la pe diorang nk buat...dan last skali selamat menjamu selera.....HIDUP DINING!!!!

sebenarnye aku kecoh2 ni bkn nk jatuhkan sape2 or dengki ke,just nk bgtau,bg korang berjage2,kebersihan itu separuh drp iman jdi renung2kn dan slamat beramal

1 comment:

Free HTML Counters
kaunter